Helsinki: Lausunto RKP:n Helsingin piirihallituksen kokouksesta

Piirihallitus haluaa painottaa terveen ja toimivan keskusteluilmapiiriin.

Päivittäin käydään monia tärkeitä keskusteluita, jotka vaikuttavat meidän arkeemme. Jotkut aiheet herättävät muita enemmän keskustelua, mistä Guggenheimkeskustelu on tuore esimerkki. Siksi RKP:n Helsingin piirihallitus haluaa painottaa terveen ja toimivan keskusteluilmapiirin tärkeyttä ja ottaa etäisyyttä viharetoriikasta. Piirihallitus haluaa vaalia avointa ja rakentavaa keskusteluilmapiiriä, ilman asiattomia hyökkäyksiä.

– Ansaitsemme aktiivisen ja rakentavan keskustelun luottamushenkilöidemme, kunnallisvaaliehdokkaidemme ja kaikkien helsinkiläisten kanssa, jotta voimme jatkossakin tehdä yhdessä päätöksiä, joista kaikki hyötyvät, sanoo piirin puheenjohtaja Cecilia Ehrnrooth.

Piirihallitus nimesi lisäksi seuraavat ehdokkaat vuoden 2017 kunnallisvaaleihin: Teija Chiariello, Benjamin Ellenberg, Björn Fant, Runa Ismark, Lotta Keskinen, Björn Keto, Ville Kohvakka, Ann-Louise Laaksonen, Johan Lund, Liisa Melin, Åsa Myrberg, Ralf Nikander, Karin Palmén, Esa Puurtinen, Lotta Rosenqvist, Rabbe Sandelin (sitoutumaton), Kenneth Stambej, Anna Strömberg, Sebastian Weckman, Lena Wenman ja Sara Wikström.

Aiemmin nimetyt ehdokkaat ovat: Linda Ahlblad, Silja Borgarsdóttir Sandelin, Frans Cederlöf, Cecilia Ehrnrooth, Laura Finne-Elonen, Ira Grandén, Peter Hackman, Anna Jungner-Nordgren, Björn Månsson, Oscar Ohlis, Jan D. Oker-Blom, Marcus Rantala, Niklas Rönnberg, Karin Toyoda ja Tove Ørsted.

Kunnallisvaalit pidetään 9.4.2017. Ehdokkaat on nimitettävä helmikuun loppuun mennessä.

Lisätietoja: Cecilia Ehrnrooth, piirin puheenjohtaja, 050 3310244, cecilia.ehrnrooth(at)gmail.com

Anna Strömberg, yhteyspäällikkö, 050 555 4607, anna.stromberg(at)sfp.fi

Helsinki: Valtuustoryhmän ryhmäaloite

RKP:n valtuustoryhmä Helsingissä haluaa kehittää Eteläsataman aluetta.

Lue edellinen artikkeli

Nylund: Ruotsin kieli jää vaille tukea vaikeana aikana

Kansanedustaja Mats Nylund on pettynyt siihen, ettei Folktinget saa lisärahoitusta eduskunnan valtiovarainvaliokunnalta.

Lue seuraava artikkeli